Gastenboek

Toertocht 2CV 04-06-2017

Langs deze weg wil ik nog even kort reageren op de toertocht van afgelopen zondag.
Ilse en ik hebben, naar mijn idee net als vele anderen, erg genoten van de goed voorbereide en uitgezette tocht. We hebben weer een aantal niet eerder gereden wegen mogen ontdekken. Vooral de omgeving Roermond bevat nog veel onbekende wegen, wat het voor ons erg leuk maakte om wederom mee te gaan. Helaas viel het weer uiteindelijk toch nog een beetje tegen, maar echt nat zijn we gelukkig niet geworden.
Daar wij voorop reden voor een groepje van ca 6-10 auto’s heeft Ilse zich geconcentreerd op de route en hebben we de vragen gelaten voor wat ze zijn. Erg jammer dat uiteindelijk maar weinig mensen hebben deelgenomen aan de vragenlijst. Jullie hadden maar 4 antwoordformulieren retour gekregen? Vooral jammer van alle voorbereidingen die jullie eraan gehad hebben. Hopelijk volgend jaar beter. Als er dan weer een rit is natuurlijk, maar daar ga ik, gezien het succes, stiekem wel een beetje van uit .

Nieuw bericht

Trefwoorden

Trefwoorden

Citroen 2CV, Burton, Lomax, Le patron, Vogliette, DS, Mehari, Dyane, Rosalie, HY, Lelijke Eend, Kitcar, 2-cilinder, luchtgekoeld, Falcon, Charon, Transat, Gauloises, Charleston, Geit, Ente, 2PK, Huppel, Falcon
>

Persbericht

Toertocht Midden-Limburg voor Citroen 2CV’s en 2CV kitcars                            Herten, 14 januari 2017 Zondag 04-06-2017 (1e Pinksterdag) organiseren wij voor de 4e maal op rij een...
>

Sponsoring Olditmer Stalling Limburg

Jeroen Halmans van Oldtimer Stalling Limburg heeft ons de afgelopen jaren voorzien van prachtige rallyborden. NIEUWE LOCATIES per 15-11-2015 !! Met trots presenteren wij onze nieuwe locaties in Elsloo en Roermond. Maar liefst 60 extra stallingsplaatsen in 2 beveiligde ruimtes. De tweede locatie in...
>